Amb una superfície aproximada de 15.000 m² i una capacitat inicial de 6.000 palets ampliable fins a 9.000,
Tot gestionat per moderns sistemes informàtics que controlen les ubicacions, dates de caducitat, càrrega de camions i ordre de distribució,
Un servei únic per les seves característiques en el nostre país.
El nostre esquema de treball està sempre orientat a la implementació de la solució.
I les necessitats dels nostres clients i la seva participació conjunta en el disseny de les actuacions, són part essencial per tal d’aconseguir una adequada transferència de coneixements i facilitar la seva gestió posterior.
• Relació directa amb el nostre client per seguiment de les seves comandes a proveïdors, expedicions i data de recepció prevista, detall de la mercaderia a rebre.
• Control quantitatiu, qualitatiu, caducitats,…
• Informe puntual de la mercaderia rebuda i detall de possibles incidències.
• Identificació informàtica i marcatge per seguiment de traçabilitat i control de la seva ubicació.
• Emmagatzematge amb control de FIFO, FEFO, LOTS DE PRODUCTE i altres necessitats de control.
• Possibilitat de marcatge amb etiquetes del client, (preus, codi EAN,…)
• Possibilitat d’alarmarcada una de les unitats.
• Emmagatzematge:
• Dipòsit Duaner Privat
• Dipòsit Duaner Públic
• Dipòsit Públicde Mercaderies Sensibles
• Gestió dels estocs
• Inventaris
• Alarmes de caducitat i d’estoc mínim
• Emmagatzematge:
• Dipòsit Duaner Privat
• Dipòsit Duaner Públic
• Dipòsit Públicde Mercaderies Sensibles
• Gestió dels estocs
• Inventaris
• Alarmes de caducitat i d’estoc mínim
• Lliurament dec àrregues complertes, paletitzadeso “Picking”:
• Rutes de distribució preestablertes
• Horaris ajustats a demanda de cada client final
• Urgents
• Possibilitat de servei a domicili
• Recepció “online” d’ordres de preparació de comandes.
• Preparació i edició de documents d’acompanyament.
• Expedicions.
• Seguiment d’incidències.
• Gestions administratives d´exportacions:
• Lliurament a destí.
• Suport administratiu.
• Gestió d’estocs.
• Punt de comanda
• Proposta Compres.
• Control caducitats, lots, nº de sèrie…
• Gestió reexportacions.
• Comunicacions web.
• Lloguer espai físic: magatzem, oficines…
• Manipulacions,(confecció de packs promocionals).
• Etiquetatge de preus, codis “ean”,
• Alarmes.
• Altres personalitzats a demanda.
• Eines de darrera tecnologia.
• Personal qualificat
• Experiència
Comptem amb una infraestructura adaptada a les necessitats actuals del mercat logístic andorrà i amb un equip dinàmic i compromès amb la missió de l’empresa.
Estem orientats a la gestió multi client proporcionant adaptabilitat i amplis serveis en l’actualitat a les empreses més reconegudes del Principat d’Andorra.
Posem tota la seva experiència d’anys i la més avançada tecnologia a disposició dels seus productes per millorar els processos, traçabilitat, control i qualitat en tota la cadena de subministrament.
Possibilitat de centrar-se en la gestió comercial o altre core business de la seva empresa
Evitar la gestió i problemes de RR.HH.
Reducció global del cost logístic.
Conversió de costos fixes en variables.
Imputació del cost en unitats representatives de producció.
Conèixer el cost exacte abans no es produeixi.
Reducció de les inversions. Possibilitat de finançament en períodes contractuals.
Flexibilitat: davant necessitats d’espai i davant variacions estacionals de la demanda.
Augment de la seva superfície comercial de vendes.
Informació “on line”.
Millora qualitat –servei. Aplicació normes ISO 9001:2000
Dipòsit duaner públic:
-Supressió d’impostos en cas de
reexportació.
-Diferint en el pagament d’impostos a la posada en consum
Reducció de problemes i simplificació global de l’empresa, optimització dels recursos i millora dels resultats.
Compromís i garantia de tractament confidencial de la informació.
• En l´’ intercanvi informàtic de dades
• En el tractament intern
© Creat amb per APOD